De functies van OER Write die document standaardisatie mogelijk maken

Hieronder vind je een greep uit de vele functies van de OER Write schrijf software. We geven je alle mogelijkheden en opties om het schrijfproces van de planning tot aan de publicatie soepel en efficiënt te laten verlopen.

Ons team is elke dag bezig met verbeteringen en toevoegingen, zo wordt de software continu bijgewerkt en aangevuld met nieuwe opties en functies.

Altijd flexibel met ‘live’ templates

Met ‘live’ templates kun je zelfs tijdens het schrijven van documenten nog aanpassingen maken in het template, en die met één druk op de knop doorvoeren over honderden gekoppelde documenten.

  • Bouw dynamische templates met vaste, keuze, en vrije onderdelen
  • Makkelijk errata doorvoeren tot aan de deadline
  • Geavanceerd beheer
  • Monitor voortgang
live template oer software
online commentaar geven

Schrijf samen aan documenten

Nadat de templates zijn gecreëerd, kunnen documenten worden geschreven. Schrijf met collega’s aan het document, review de geschreven teksten en keuzes, en geef commentaar. Door samen te werken op één platform is alle informatie altijd up-to-date en zijn je collega’s op de hoogte van de status.

  • Historie van aanpassingen
  • Stel status in per document
  • Online commentaar geven
  • Importeer uit andere documenten

Publiceer consistent met gestandaardiseerde huisstijlen

Heeft iedereen van het team zijn deel klaar en toegevoegd? Wanneer het OER-document helemaal klaar is voor publicatie, kunt u dat gemakkelijk doen met onze multi-platform publicatie tool. Hierbij wordt er een bestand gecreëerd die met een klik online gepubliceerd kan worden. U kunt zelf kiezen welk format het bestand heeft. We maken het mogelijk om dezelfde inhoud heel eenvoudig op meerdere plekken in een keer zichtbaar te maken. 

  • Consistente weergave, geen layout frustratie meer!
  • Automatische inhoudsopgave en bijlage nummering
  • Publiceer online als webpage (voorjaar 2019)
oer publiceren als pdf
document creatie workflow aanpassen

Houd overzicht en beheer het proces met workflows

Om de voortgang van documenten inzichtelijk te maken, is er de mogelijkheid om ‘custom made’ workflows te definiëren. De workflow bepaalt de stappen die gevolgd moeten worden om tot een document te komen. Per status kan ingesteld worden of de documenten al dan niet bewerkbaar zijn.

  • Notificaties in bij statuswijzigingen
  • Maak per template een aparte workflow aan
  • Communiceer deadlines

Makkelijker, sneller en efficiënter. Maar hoe...?

Hieronder vind je een greep uit de vele functies van de OER Write schrijf software. We geven je alle mogelijkheden en opties om de het schrijf process van de planning tot aan de publicatie soepelen en efficiënt te laten verlopen.

Ons team is elke dag bezig met verbeteringen en toevoegingen, zo word de software continu bijgewerkt en aangevuld met nieuwe opties en functies.

OER-Write is een zeer uitgebreid Standaardisatie software voor onderwijs-en examenreglement. Het programma maakt het schrijf-process in 5 simpele stappen makkelijker en toegankelijker voor het hele team. Soms kan het lastig zijn om overzicht te behouden van een schrijfprocess wanneer je met meerdere mensen tegelijkertijd aan een document werkt. Hierbij zien we dat er op veel plekken kleine fouten insluipen die niet snel opgemerkt worden. Wij geven uw bedrijf daarom alle handvatten en hulpmiddelen waarmee de planning, het schrijven, de controle, communicatie en in het bijzonder; de samenwerking zo soepel mogelijk verlopen. Dit doen we onder andere door middel van alle handelingen te integreren in een overzichtelijk programma. Samenwerken doen we graag op een zeer persoonlijke manier, waardoor de  implementie van de software snel, makkelijk en vloeiend verloopt. Zodoende hebben we de interface speciaal ontworpen voor een laagdrempelig en toegankelijk gebruik